Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie

Email Drukuj

Drodzy Studenci i Absolwenci,

zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy w Banku Pocztowym na stanowisku opiekun klienta. 

OPIEKUN KLIENTA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów poprzez:
  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku
  • organizowanie procesu sprzedaży
  • budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych i małych podmiotów gospodarczych.

Zainteresowani jesteśmy osobami, które posiadają następujące cechy i kwalifikacje:

  • wykształcenie minimum średnie
  • zorientowanie na realizację celów sprzedażowych
  • wysoką kulturę osobistą
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
  • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu
  • samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań
  • odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu
  • dobrą znajomość obsługi Microsoft Office
  • dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych, doświadczenie
    w sprzedaży produktów bankowych, doświadczenie w pracy z gotówką, znajomość lokalnego rynku i czynne prawo jazdy kat. B.

Wybranym osobom oferujemy:

  • umowę o pracę
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej instytucji
  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja adekwatne do osiąganych wyników
  • szkolenie rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
  • pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.

Miejsce pracy: Otwock

CV prosimy wysyłać na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami, spełniającymi podane kryteria.

Do dokumentów należy dołączyć następujące oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Oświadczam, że podczas  procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Bank Pocztowy S.A., na stanowisko Opiekun Klienta przekazałem/łam  Bankowi, działającemu jako pracodawca informacje dotyczące mojego wykształcenia, oraz doświadczenia zawodowego,  które zgodne są ze stanem faktycznym i znajdują potwierdzenie w posiadanych przeze mnie dokumentach. Nadto oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że  w przypadku ujawnienia braku zgodności danych osobowych podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym  z  przedłożonymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,  Bank Pocztowy S.A. zastrzega  prawo uchylenia się od skutków swojego  ewentualnego oświadczenia woli co do zawarcia umowy o pracę,  jako złożonego pod wpływem błędu wywołanego przez kandydata, poprzez złożenie przez niego fałszywych informacji, tj. zgodnie z art 84 kc w związku z art. 300 kp."