Drukuj

  Specjalista ds. obsługi klienta

(język: czeski/niemiecki/portugalski/rumuński/słowacki) 


Dla naszego Klienta lidera w branży Contact Center w Europie poszukujemy Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego LeadForce to innowacyjne Contact Center, które od ponad 2 lat świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi.Dzięki innowacyjnym działaniom w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy obsłużyliśmy kilka tysięcy Klientów z całej Europy.Chcemy aby wkrótce były to miliony!

Aby tego dokonać poszukujemy do naszego Zespołu - Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego ze znajomością języka obcego.
 Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów (okolice Metra Służew)

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kompleksowe wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów
- koordynację zamówień: przyjmowanie i monitorowanie zamówień Klientów oraz obsługę elektronicznego systemu zamówień
- budowę oraz utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- doradztwo produktowe
- współpracę z zagranicznymi oddziałami logistyki
- krótkie tłumaczenia

Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka
- umiejętności komunikacyjnych oraz postawy pro-klienckiej
- zorientowania na cel- dobrej ogranizacji pracy- podstawowej znajomości pakietu MS Office
- doświadczenie w obsłudze klienta/customer service będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja podstawowa, premie, nagrody)
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, z młodymi i uśmiechniętymi ludźmi
- możliwość rozwoju i awansu- atrakcyjną lokalizację biura (okolice Metra Służew)


 Osoby zainteresowane - prosimy o przesłanie CV na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.