Drodzy Studenci i Absolwenci, zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy w Banku Pocztowym na stanowisku opiekun klienta. |
OPIEKUN KLIENTA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów poprzez:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku
- organizowanie procesu sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych i małych podmiotów gospodarczych.
Zainteresowani jesteśmy osobami, które posiadają następujące cechy i kwalifikacje:
- wykształcenie minimum średnie
- zorientowanie na realizację celów sprzedażowych
- wysoką kulturę osobistą
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
- zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu
- samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań
- odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu
- dobrą znajomość obsługi Microsoft Office
- dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych, doświadczenie
w sprzedaży produktów bankowych, doświadczenie w pracy z gotówką, znajomość lokalnego rynku i czynne prawo jazdy kat. B.
Wybranym osobom oferujemy:
- umowę o pracę
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej instytucji
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja adekwatne do osiąganych wyników
- szkolenie rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
- pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Miejsce pracy: Otwock
CV prosimy wysyłać na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami, spełniającymi podane kryteria.
Do dokumentów należy dołączyć następujące oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Oświadczam, że podczas procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Bank Pocztowy S.A., na stanowisko Opiekun Klienta przekazałem/łam Bankowi, działającemu jako pracodawca informacje dotyczące mojego wykształcenia, oraz doświadczenia zawodowego, które zgodne są ze stanem faktycznym i znajdują potwierdzenie w posiadanych przeze mnie dokumentach. Nadto oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że w przypadku ujawnienia braku zgodności danych osobowych podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym z przedłożonymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, Bank Pocztowy S.A. zastrzega prawo uchylenia się od skutków swojego ewentualnego oświadczenia woli co do zawarcia umowy o pracę, jako złożonego pod wpływem błędu wywołanego przez kandydata, poprzez złożenie przez niego fałszywych informacji, tj. zgodnie z art 84 kc w związku z art. 300 kp."